Зокрема, мене вразив опис зарубіжного досвіду раннього вивчення інформатики:
Програми навчання інформатики дітей молодшого віку поділяються за кордоном на програми раннього розвитку (early ICT learning) для дітей ясельного віку (3-4 роки), програми раннього навчання для дітей дошкільного віку (4-5 років) і програми для початкової школи (6-9 років).
А у нас склалося негативне ставлення до вивчення інформатики з 2-го класу. Ми боїмося у школі навчати молодших школярів інформатиці, а удома вони з комп'ютерів не вилазять.
Як я писала у пості, не треба думати, що дітей посадять за комп'ютери на всі 45 хвилин і в них від цього зір зіпсується, психіка і т.д., всі страшилки сучасних ЗМІ. Інформатика - це не "тире комп’ютери". Інформатика – обробка, зберігання, поширення і т.д. інформації, робота з інформацією. На уроках мають розвивати логіку, відповідний тип мислення, навчати як працювати з інформацією і засобами її обробки і т.д.
Також автор цієї статті зазначає:
Загальна проблема розвитку процесу раннього навчання інформатики складається з двох взаємопов'язаних складових: основної проблеми оволодіння дітьми інформацією як ресурсом особистісного розвитку за допомогою засобів інформатики (когнітивної проблеми) і проблеми залучення в інформаційні процеси міжособистісного, групового і масового спілкування (проблеми соціалізації).
Немає коментарів:
Дописати коментар