11.06.11

Blogger додав підтримку мобільних пристроїв

З самого початку моєї роботи з blogger мені сподалася більшість його функцій та україномовний інтерфейс. Постійні зміни на краще ще більше упевнили мене у правльності вибору цієї плафторми для ведення блогу.
Сьогодні я приємно була здивована ще одним нововведенням bloggerа - підтримкою мобільних пристроїв.
Здається нічого нового, але розробники зібрали найращі ідеї у цьому плані і зробили blogger ще зручнішим.



Основні фішки:
1. Шаблон для мобільних пристроїв (бета-версія) - дозволяє не лише увімкнути цю функцію, а й переглянути попередній вигляд свого блогу для мобільних пристроїв.

Поки я не зрозуміла наявність QR-коду, але щось то він означає :).

2. Надсилання допису за допомогою MMS.
3. Якщо телефон не підтримує MMS, можна надіслати допис електронною поштою чи зареєструватися, використовуючи SMS.
Трохи видива щодо цих функцій:

Я спробувала у свій мобільний блог надіслати запис за допомогою MMS. Ось, що вийшло:

5 коментарів:

  1. Мобільна версія вмглядає не погано.

    ВідповістиВидалити
  2. у попрередньому перегляді мені теж подобається мобільні версія, та я подумала треба напевне опис блогу скоротити, для мобільної версії його забагато

    ВідповістиВидалити
  3. Виправте помилку у назві статті...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...