Вийшов з друку навчально методичний посібник "Професійна підготовка викладача-тьютора: теорія і методика" авторів Сисоєва С.О., Осадчий В.В., Осадча К.П.
Посібник рекомендовано до друку рішенням Вченої Ради Київського університету імені Бориса Грінченка. Протокол № 6 від 28.04.2011. та Вченої Ради Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Протокол № 3 від 3.12.2010.
У навчально-методичному посібнику подано концепцію професійної підготовки викладача-тьютора в умовах вищого навчального закладу та моделі її реалізації; розкрито: принципи, зміст та методи професійної підготовки викладача-тьютора; проаналізовано технічні засоби дистанційного навчання викладача-тьютора.
Навчально-методичний посібник адресовано викладачам і студентам вищих навчальних закладів, слухачам системи післядипломної освіти; науковцям, які розробляють проблеми дистанційної освіти, а також широкому колу читачів що цікавляться проблемами інформатизації освіти.
У ПЕРЕДМОВІ визначено актуальність вирішення проблеми підготовки викладачів-тьюторів.
У РОЗДІЛІ І – Інформатизація вищої освіти в Україні – проаналізовано нову роль і функції вищих навчальних закладів в умовах інформаційного суспільства, особливості дистанційної форми навчання у вищій школі, розкрито проблеми і суперечності, що виникають при впровадженні дистанційної форми навчання у вищих навчальних закладах, а також акцентується увага на проблемі підготовки викладача-тьютора.
У РОЗДІЛІ ІІ – Концептуальні підходи до професійної підготовки викладача-тьютора – пропонується структура професійної компетентності викладача-тьютора, концепція професійної підготовки викладача-тьютора, моделі і принципи професійної підготовки викладача-тьютора та розкрито основний зміст його професійної підготовки.
У РОЗДІЛІ ІІІ – ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДИДАКТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА-ТЬЮТОРА – подано основні форми, методи і засоби організації професійної підготовки викладача-тьютора, охарактеризовано найбільш поширені системи дистанційного навчання і їх сертифікація, пропонуються сервіси Інтернет, які будуть доцільними для реалізації дистанційного навчання у вищому навчальному закладі, проаналізовано технічні засоби для проведення семінарів у дистанційній формі навчання.
СЛОВНИК ТЕРМІНІВ містить найбільш уживані поняття інформаційно-комунікаційних технологій.
А де цю книжку можна купити? Можна посилання, якщо є? Дякую
ВідповістиВидалитиЗараз книга розсилається по бібліотеках і роздається по навчальним закладам. А щодо продажу будемо з авторами вирішувати після нового року, поки домовленостей немає ні з якими книгарнями
ВідповістиВидалитихотілося би мати таку книгу.
ВідповістиВидалитиповідомте, будь ласка, про результати перемовин та можливість її придбати.