15.12.11

Професійна підготовка викладача-тьютора

Професійнапідготовка викладача-тьютораВийшов з друку навчально методичний посібник "Професійна підготовка викладача-тьютора: теорія і методика" авторів Сисоєва С.О., Осадчий В.В., Осадча К.П.

Посібник рекомендовано до друку рішенням Вченої Ради Київського університету імені Бориса Грінченка. Протокол № 6 від 28.04.2011. та Вченої Ради Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Протокол № 3 від 3.12.2010.

  У навчально-методичному посібнику подано концепцію професійної підготовки викладача-тьютора в умовах вищого навчального закладу та моделі її реалізації; розкрито: принципи, зміст та методи професійної підготовки викладача-тьютора; проаналізовано технічні засоби дистанційного навчання викладача-тьютора. Навчально-методичний посібник адресовано викладачам і студентам вищих навчальних закладів, слухачам системи післядипломної освіти; науковцям, які розробляють проблеми дистанційної освіти, а також широкому колу читачів що цікавляться проблемами інформатизації освіти.
У ПЕРЕДМОВІ визначено актуальність вирішення проблеми підготовки викладачів-тьюторів. У РОЗДІЛІ І – Інформатизація вищої освіти в Україні – проаналізовано нову роль і функції вищих навчальних закладів в умовах інформаційного суспільства, особливості дистанційної форми навчання у вищій школі, розкрито проблеми і суперечності, що виникають при впровадженні дистанційної форми навчання у вищих навчальних закладах, а також акцентується увага на проблемі підготовки викладача-тьютора. У РОЗДІЛІ ІІ – Концептуальні підходи до професійної підготовки викладача-тьютора – пропонується структура професійної компетентності викладача-тьютора, концепція професійної підготовки викладача-тьютора, моделі і принципи професійної підготовки викладача-тьютора та розкрито основний зміст його професійної підготовки. У РОЗДІЛІ ІІІ – ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДИДАКТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА-ТЬЮТОРА – подано основні форми, методи і засоби організації професійної підготовки викладача-тьютора, охарактеризовано найбільш поширені системи дистанційного навчання і їх сертифікація, пропонуються сервіси Інтернет, які будуть доцільними для реалізації дистанційного навчання у вищому навчальному закладі, проаналізовано технічні засоби для проведення семінарів у дистанційній формі навчання. СЛОВНИК ТЕРМІНІВ містить найбільш уживані поняття інформаційно-комунікаційних технологій.

3 коментарі:

  1. А де цю книжку можна купити? Можна посилання, якщо є? Дякую

    ВідповістиВидалити
  2. Зараз книга розсилається по бібліотеках і роздається по навчальним закладам. А щодо продажу будемо з авторами вирішувати після нового року, поки домовленостей немає ні з якими книгарнями

    ВідповістиВидалити
  3. хотілося би мати таку книгу.
    повідомте, будь ласка, про результати перемовин та можливість її придбати.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...