Сьогодні дистанційно було проведено лабораторну роботу зі студентами 4-го курсу у рамках дисципліни "Комп'ютерні мережі".
Які висновки можна зробити у результаті її проведення?
Що вдалося, а що ні?
Чим можна пояснити те, що не всі завдання було виконано?
У чому виникали проблеми?
Хто в них винен?
Як їх можна вирішити?
Над чим потрібно попрацювати?
Думка викладача: "На мою думку, повністю усі завдання і вчасно було виконано 16,7% студентів, 75% лабораторної роботи виконали також 16,7% студентів, 50% роботи виконали 33 % студентів, менше 50% - також 33% студентів".
Яка думка студентів?
Результати опитування
Як ви оцінюєте проведене заняття?
Дуже добре         57%
50 на 50           43%
Як ви оцінюєте роботу викладача?
Відмінно          100%
Як ви оцінюєте свою роботу?
Я виконав(ла) все на відмінно                  57%
Я не встиг(ла) виконати всі завдання           29%
Я не виконав(ла) лабораторну роботу            0%
Інше                                           14%
Якщо ви не виконали всі завдання ДЛР, як ви думаєте чому?
Я все виконав(ла)                                                   67%
Не зрозумів(ла) постановку завдання                                  0%
Я не зрозумів(ла) як виконувати завдання                             0%
Відсутність безпосереднього контролю викладача                       0%
Відсутність допомоги викладача                                       0%
Недосконале технічне оснащення (н-д, слабкість каналів зв'язку)      33%
Інше                                                                 0%
Що на вашу думку можна зробити для вдосконалення проведення занять у дистанційній формі?
Зробити біше пратичних занять, щоб ми могли краще засвоїти матеріал.
В дистанционном уроке я бы использовал не только текстовую подачу информации а и в графическом... - Принтскрины - Примеры - Схемотическое представление
Складно сказати
Придумать интересные задания для студентов
Шведский стол повысит посещаемость
Присутствие на паре предподавателя, потому что реальное общение никогда не заменить виртуальным
Немає коментарів:
Дописати коментар