25.09.08

Дистанційна лабораторна робота

Сьогодні дистанційно було проведено лабораторну роботу зі студентами 4-го курсу у рамках дисципліни "Комп'ютерні мережі".
Які висновки можна зробити у результаті її проведення?
Що вдалося, а що ні?
Чим можна пояснити те, що не всі завдання було виконано?
У чому виникали проблеми?
Хто в них винен?
Як їх можна вирішити?
Над чим потрібно попрацювати?

Думка викладача: "На мою думку, повністю усі завдання і вчасно було виконано 16,7% студентів, 75% лабораторної роботи виконали також 16,7% студентів, 50% роботи виконали 33 % студентів, менше 50% - також 33% студентів".

Яка думка студентів?



Результати опитування

Як ви оцінюєте проведене заняття?
Дуже добре 57%
50 на 50 43%


Як ви оцінюєте роботу викладача?
Відмінно 100%


Як ви оцінюєте свою роботу?
Я виконав(ла) все на відмінно 57%
Я не встиг(ла) виконати всі завдання 29%
Я не виконав(ла) лабораторну роботу 0%
Інше 14%


Якщо ви не виконали всі завдання ДЛР, як ви думаєте чому?
Я все виконав(ла) 67%
Не зрозумів(ла) постановку завдання 0%
Я не зрозумів(ла) як виконувати завдання 0%
Відсутність безпосереднього контролю викладача 0%
Відсутність допомоги викладача 0%
Недосконале технічне оснащення (н-д, слабкість каналів зв'язку) 33%
Інше 0%


Що на вашу думку можна зробити для вдосконалення проведення занять у дистанційній формі?

Зробити біше пратичних занять, щоб ми могли краще засвоїти матеріал.
В дистанционном уроке я бы использовал не только текстовую подачу информации а и в графическом... - Принтскрины - Примеры - Схемотическое представление
Складно сказати
Придумать интересные задания для студентов
Шведский стол повысит посещаемость
Присутствие на паре предподавателя, потому что реальное общение никогда не заменить виртуальным

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...