15.08.12

Кілька посилань стосовно сервісів для створення скріншотів

Із закінченням місця на Picasa у мене виникла необхідність десть зберігати скріншоти, які я роблю для блогу. Деякий час я користалася сервісом Aviary, проте новина про його закриття спонукала мене до пошуку нових засобів для створення і публікації скріншотів у блозі.
звісно можна натиснути Alt+PS, відкрити будь-яктий графічний редактор завантажити на сервер для збереження файлів, який видає код для блогу. Але це ж довго. Хочеться одним-двома кліками це все зробити.
Тому я прийшла до теми онлайн програм для створення скріншотів і ось що знайшла:

  • У статті коротко описані 17 сервісів для створення скріншотів.
  • У цій статті і її продовженні описано 20 таких сервісів.
  • Тут описано дуже докладно про один з таких сервісів.

Мені вони у пригоді не стали, я скористалася розширеннями для Chrome:

  • Захоплення екрану (від Google)
  • Explain and Send Screenshots (редагування і відправка скріншотів)

Explain and Send Screenshots не задовольнив мене на всі 100%, бо не дозволяє надійно зберегти зображення. Надаються якісь посилання на завантажене зображення, які я побоююсь згодом не зможу знайти або взагалі вони будуть видалені. Хоча має доволі розвинені функції редагування зображення.
Захоплення екрану (від Google) - навпаки, видався мені трохи не зрозумілим, простеньким, проте надає можливість зберігати зображення у сервісі Imgur пропонуючи реєстрацію в ньому і створення акаунту. Це мені видалося більш надійним.

1 коментар:

  1. Я користуюся ось цим:
    http://imageshack.us/
    Є клієнт для Windows та Linux, приймає оптом картинки з локального носія, повертає посилання на повнорозмірні картинки, мініатюри, коди для вставляння на формум чи сайт.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...