23.05.10

Як створити презентацію в Google і вставити в блог

Осадча К.П.

1. Заходимо в свій аккаунт в Google, якщо його немає, то потрібно попередньо зареєструватися.
 2. Вибираємо Документи.
 

 


3. Якщо Ви ще не створили презентацію, то створюєте її: Створити новий - Презентація.




 

Тут легко можна розібратися, майже все як у Microsoft Office PowerPoint.






 
А можна завантажити готову з комп'ютера, попередньо підготувавши її для публікації, а саме, виключити анімацію (тут вона не працює), оптимізувати графіку (стиснути для Інтернету, прибрати зайве, щоб швидше завантажувалася).






 

Для завантаження файлу натисніть Вибрати файли для звантаження, оберіть потрібний вам файл у форматах .ppt, .pps. 


 
4. Після того, як презентація підготовлена, натисність кнопку «Опублікувати» в меню, що випадає і вибираємо «Опублікувати / уставити».






Потрапляємо у вікно, де пропонують «Опублікувати цю презентацію», погоджуємося і тиснемо.





5. Налаштовуємо розмір презентації, для блога підійде «Малий». Виділяємо весь html-код, копіюємо.


 
6. Для того, щоб вставити презентацію у блог переходимо на панель інструментів блогу. На вкладці «надсилання дописів» вибираємо «Нова публікація». У вікні «Редагувати HTML» вставляємо код. Пишемо назву повідомлення.  





Можна змінити розміри презентації, якщо це потрібно. Раджу коротенький текст до презентації написати, адже так користувачі зможуть швидше знайти опубліковану вами інформацію. І не забувайте про теги (мітки). Далі тиснемо «Опублікувати допис».

Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...