24.05.10

Інструкція по роботі з WIZIQ

Площадки для проведення вебінарів є різні, наприклад співдружністю Elearningpro використовується "Віртуальний клас" фірми Web-soft у поєднанні з соціальною інтерактивною платформою для спілкування Ning. Проте, якщо аренда віртуального класу не входить у ваші плани то можна скористатися такою безкоштовною веб-платформою як WIZIQ.

Дана програма створена індійськими програмістами, для всіх хто хоче навчати чи навчатися онлайн. Її використання безкоштовне, якщо кількість Ваших запрошених не перевищує 500 осіб і час проведення заходу до 2 годин.

WiZiQ надає доступ до віртуальних класів. Якщо ви виступаєте в ролі вчителя, то ви можете використовувати в своєму вебінарі малюнки, презентації PowerPoint, таблиці та текстові файли. Система підтримує веб-камеру і мікрофон, що дозволяє проводити інтерактивні заняття. Вчителі можуть призначати ціну за уроки, заробляючи на навчанні інших.

За допомогою WiZiQ ви можете створити освітню мережу, куди будуть вступати учасники зі схожими з вами інтересами. Це дозволить ініціювати контакти з користувачами для обміну знаннями і контентом, для допомоги один одному, для спільної роботи над досягненням спільних цілей, наприклад, підготовки до іспиту або сертифікації, підвищення кваліфікації, саморозвитку.

Все це абсолютно безкоштовно. Але за 50 $ в рік ви, як тренер, можете придбати тарифний план, до якого включена можливість кастомізації вашої сторінки на WiZiQ, створення особистого рахунку, для отримання оплати, включення до каталогу викладачів і багато іншого.

Відео - Як зареєструватися у WIZIQ (рос.)




Для участі у вебінарі WIZIQ 

1. Для реєстрації на WIZIQ йдемо на сторінку www.wiziq.com і тиснемо Join Now в правому верхньому куті. Якщо вже є реєстрація - Sign In і переходимо до пункту 6.

2. Заповнюємо поля, e-mail, тиснемо кнопку Join Now.

3. На e-mail приходить лист від noreply@wiziq.com треба натиснути на довге посилання.

4. У вікні, що відкрилося нам кажуть "дякую" і просять клікнути трохи нижче. Виконуємо прохання.

5. Для редагування профілю, наприклад, додавання своєї фотографії. На головній сторінці, увійшовши під своїм ім'ям, тиснемо Edit Profile, потім Edit Picture і завантажуємо зі свого комп'ютера аватарку.

6. Якщо у вас є реєстрація у WIZIQ - тиснемо Sign In, вводимо e-mail, на який вона була зроблена і пароль. Ставимо галочку "Remember me on this computer" ("Запам'ятати мене на цьому комп'ютері") - більше свої дані вводити не доведеться.

7. Посилання на клас повинен давати організатор віртуального класу, слухачам треба перейти за ним, наприклад, якщо він надісланий електронною поштою, або опублікований у блозі чи співтоваристві.

8. Якщо до відкриття класу ще далеко - бачимо зворотний відлік.

Якщо клас вже відкрився - тиснемо помаранчеву кнопку "Join this class". Вона зміниться на "Launch Class".
У призначений час треба натиснути на кнопку "Launch Class" і новому вікні з'явиться клас, де буде проводитися робота.

А поки можна перевірити обладнання ("Device Settings" при очікуванні відкриття класу (в самому класі теж є таке посилання - п.13).

11. Сайту спочатку не дозволено працювати з мікрофоном і камерою. Якщо знадобиться - виправляємо:
Test Speakers і Test Microphone - перевірка апаратного забезпечення - чи може воно взагалі приймати і передавати звук на сайт.

Можна в самому WIZIQ відключити мікрофон, якщо він вам зараз не потрібний (або якщо ведучий попросив) - ставимо None.

12. Найцікавіше. Підключення до класу. Тиснемо Join the class, потім Launch Class.

13. Чат.


14. "Взяття слова" для запитань та обговорень - "підняти руку"



15. Так виглядає завершення роботи - клас закриється через п'ять хвилин.


Перегляд минулих вебінарів.

17а. Проходимо по посиланню на веьінар, тиснемо Download Recording


18. Сайт пакує для нас запис. Якщо процес обривається і з'являється напис "Recording not available" - на жаль, доведеться дивитися теми і шукати посилання на файлообмінники, викладені іншими людьми. Далі як завжди зберігаємо файл на комп'ютер і запускаємо його як програму. Якщо виходить - спробуйте завантажити заново, зазвичай допомагає.

17б. Відразу тиснемо View Recording замість Download. Якщо в браузері встановлений флеш-плагін (як правило - так), то запис відразу відкривається в новому вікні. Хіба що на слабких інтернет-каналах можуть бути затримки при програванні.

Для створення свого вебінару у WIZIQ 

1. Зареєструватия і заповнити профіль. Обов'язково вкажіть, в якому часовому поясі ви живете. Цей часовий пояс буде використовуватися системою при вказівці часу початку тренінгу. Розділ "You want to use WiZiQ for" можна не заповнювати, а відразу натискати Submit.

2. Тепер перейдемо до розділу управління віртуальними класами. Натискайте на посилання Teach, далі Shedule a Class.

5. Зазначимо параметри нашого віртуального класу. Система не розуміє кирилицю, пишіть англійською. Не забудьте вказати дату (date) і час (time) початку тренінгу, його передбачувану тривалість (duration). Далі натисніть на Shedule and continue.



6. Все, віртуальний клас створено. У графі Class Link - посилання на ваш тренінг. Посилання check your system відкриє вікно, в якому можна прогнати тест мікрофона і звуку (рекомендую зробити цю перевірку!). Посилання Invite contacts from WiZiQ дозволяє розіслати запрошення на тренінг з e-mail або видати запрошення тим користувачам WiZiQ, які брали участь в інших ваших вебінар. Кнопка Launch class запусакает ваш тренінг. АЛЕ! Ви не зможете його запустити раніше часу, зазначеного в налаштуваннях тренінгу. І відредагувати дату / час старту неможливо!

У безкоштовної версії WiZiQ немає можливості завантажувати свої записані вебінари, а на сайті можна зберігати тільки три записи. Тому потрібно паралельно з мовленням на wiziq писати звук на жорсткий диск вашого ПК, наприклад, через Audacity (http://ru.wikipedia.org/wiki/Audacity).

Найголовнышим мінусом даної платформи є англомовний інтерфейс. У описах я не знайшла обмеження щодо підключення певної кількості вебкамер.

2 коментарі:

  1. Дякуючи Вашим інструкціям спробувала WiZiQ. Порівнюючи його з Dimdim, можу сказати, що якість передачі звуку та відео тут КРАЩА!

    Сподобалася, що учасники конференції можуть не тільки писати в чаті, а й говорити (коли ведучий надасть слово).

    Але не сподобалося те, що на відміну від Dimdim учасники обов'язково повинні зареєструватися на сайті WiZiQ.

    І найголовнішою проблемою, з якою я так і не змогла впоратися - це непорозуміння з кирилицею... І справа не в тому, що система не розуміє кирилицю (я назвала кімнату укр. буквами - все нормально), а от сайти з кирилицею не вдалося використовувати для загального просмотру. Тобто, я завантажую веб-сторінку і замість кирилиці бачу (і я, і учасники конференції) незрозумілі значки... Можливо, десь там і є налаштування, але я поки що не змогла їх знайти :)

    Невже і правда, доведеться зупинитися на Google Презентації у поєднанні зі Skype? Не хотилося б...

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікавий досвід, дякую Тетяно. З проблемою відображення сторінок не зустрічалися, частіше за все на екрані була презентація.
    Щодо поєднання Google Презентації і Skype - ітнернет-сторінки таким чином не покажеш. Можна спробувати http://www.v-class.ru - безкоштовно до 3-х осіб, це російська платформа і є надія, що кирилицю буде розуміти.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...