20.02.12

Блоги учителів інформатики

Сьогодні оновила сторінку з корисними посиланнями. Знайшла кілька українських блогів учителів інформатики, нажаль, більшість з них не оновлюються, проте деякі з них ведуть на інші освітні сайти, наприклад, блоги методичних об'єднань учителів тощо.
Цікавим є те, що мене спонукало до пошуку подібних блогів - я шукала свій блог у Гугл і попала на статтю, а головне коментарій до неї, в якому згадується мій блог.
Ситуацію з освітніми блогами я знаю, проте час іде і щось має змінюватися, тому я вирішила пошукати блоги учителів інформатики.



Ось які ресурси я знайшла:

Їх аналіз показав, що нові блоги з'являються, проте більшість із них не підтримуються. Порадував свіженькою інформацією Колективний блог вчителів інформатики України, а Блог вчителів інформатики Січового колегіуму широтою охоплення матеріалів від 5-го до 11 класів. Більшість з блогів створені на bloggerі, є блоги з індивідуальним дизайном на Wordpress. Деякі блоги були пустими - просто назва "Блог учителя інформатики" і жодного запису.
Ось така сумна, але цілком зрозуміла картина щодо освітніх блогів взагалі та блогів учителів інформатики зокрема.

3 коментарі:

  1. http://odarchuk.org - фізика+інформатика ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Шановна п.Катерино!
    Вітаю Вас і Ваш блог з присвоєнням номінації "Чудо-блог"! Із задоволенням передаю Вам цю естафету))) Удачі!
    З повагою
    http://klkernizhuk.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...